Аслан, инсон замоне метавонад, аз шахсияти худаш рӯ бигардонад, ки аллакай ба бемориҳои равонӣ гирифтор шуда бошад, дар сурати баръакс ҳеҷ касе қодир нест, то инсонияти хешро ба сифр баробар созад. Аммо ҳастанд, нафароне ки бо истифода аз фанновариҳои муосир имрӯз ҳамин маризиву ҷомеагурезии худро пинҳон намуда, даъвои шахсият будан ё худ инсонӣ мекунанд, ки беҳад хатост. Мисоли равшани ин тоифа одамон Маҳмадиқболбӣ мебошад, ки барои фиреб додани ҷомеа ва гумроҳ сохтани мардум, дасисабозӣ мекунад ва ҳамин беморияшро пинҳон медорад. М. Садриддини хоин, ки бо сабаби дур мондан аз тарбияи падараш ба ҳамҷинсгароӣ даст задааст, ҳоло даъвои дину шариат мекунад, ки аз бемори равонӣ буданаш маълум мегардад.
Зеро дар китоби муқаддаси мусалмонон ҳамҷинсгароиро маҳкум намуданд ва ин шеваи рафтори инсонро гуноҳ меҳисобад. Лек, М. Садриддини хоин ва мариз худро донандаи шариат ва дину мазҳаб гирифта, даст ба ҳамҷинсгароӣ мезанад, ки ин амал бисёр ҳам шармовар мебошад.
Худ қазоват кунед, ки инсоне, ки фармудаҳои шариатро зери по гузоштааст, чӣ тавр метавонад, имрӯз худро ҳомии дин ҳисобад??? Танҳо ақлбохта ва равонӣ ба ин кор даст мезанаду халос. М. Садриддини хоин ва хиёнаткор ақлбохтаест, ки барои фиреби ҷомеа ҳоло барномаҳо таҳия мекунад ва мисли як равонӣ тӯтивор туҳмат мебофаду сафсата мехонад, ки ин сад дар сад, як хиёнати маҳз мебошад ва ҳоло дигар барои ҷомеа маълум гардид, ки дар асл М. Садриддини хоин кист??!!
М. Кабирии террорист ва маккор як авбоше мебошад, ки барои ба даст овардани манфиатҳои нопокаш аз равониву ақлбохтае мисли М.Саргин истифода мебарад, ки ин номардӣ ва нотавониву бадхоҳии инсонро нишон медиҳад. Бори дигар ин амали Кабирии хиёнаткор нишон дод, ки наҳзатиёни манфур барои амали намудани фармони хоҷаҳои хориҷияшон, ҳатто аз одами бемору ақлбохта ҳам истифода мебаранд, ки ин як амали нангин ва нодурусту номардона мебошад.
М. Абдусаломов
омӯзгори Донишкадаи кӯҳию металлургии Тоҷикистон